Yaklaşık 2 ay önce Finansbank aracılığı ile Card Finans Go kredi kartı başvurusunda bulundum . . . Yaklaşık 1 ay 2 hafta sonra Finansbank Müşteri Hizmetleri aradı ve kart başvurumun onaylandığını söylediler. . .3-4 gün sonra kartımın ev adresine teslim edileceğini tahmin ederken Aktif Kurye rezaleti ile karşı karşıya kaldım . . .
Hala elime ulaşmayan kredi kartımın durumu hakkında bilgi almak adına Card Finans şubesinden müşteri hizmetleri ile görüştüm. Beni 0212 444 03 27 nolu iletişim ve destek hattına yönlendirdiler. Kartımın ayın 2 sinde (aradığım tarihten 10 gün önce ) oraya yönlendiğini söylediler . . .
Gölcük'de uyuyan kartım bakalım ne zaman bana teslim edilecek? 10 gündür Gölcük Aktif Kurye'de bekleyen kargonun Başiskele'ye gelmesi kaç gün sürecek inanın merak ediyorum . . .İşin kötü İzmit bölgesine yapılacak teslimatlarda evimin 250 mt önündeki yoldan geçmek zorundalar . .
Şunu da eklemek isterim ki bu durumdan yüzlerce kişi şikayetçi . . .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder