Web: http://www.teknoarsiv.net/

YAKINDA SİZİNLE

Blogger,Blogger Eklenti, Blogger Tema!


Gün

Saat

Dakika

Saniye

E-Bülten Aboneliği

E-Bültenimize Abone Olun Son Yazılar Mail Olarak size gelsin Yazılarımızı Kaçırmayın:

Copyright © Teknoloji Kalemim | Teknoloji Portalı | Türkçeleştirme http://teknolojikalemim.blogspot.com/

1 Mart 2014 Cumartesi

PetBesinleri | Kedi ve Köpek Mamaları! |

  Merhaba değerli okurlarım ve yeni takipçilerim. Hayvanlara karşı olan sevgimi daha önce dile getirmiştim sanırsam. Bugün son makalem de hayvan sahiplerini ilgilendiren tarz da bir makale olacaktır. Sizlere bu makaleyi yazmamın sebebi gece bloglarda dolaşırken bir blog gördüm ve o kadar şaşırdım ki anlatamam. Blog hakkında biraz araştırma yaptıktan sonra sizlere sunmaya karar verdim. Eğer bu tarz bir blogları bulursam zamanla makalelerimde tanıtacağım.

  Beni çok küçükken bir köpek ısırmıştı. Nedense o günden sonra, hayvanlara olan ilgim arttı. İstemsiz bir şekilde köpek sahibi olmayı istiyordum aslında. O nedenle araştırmaya başlamıştım köpek ırklarını, ne yer ne içerler, nasıl büyütülürler. Bu konular hakkında ne kadar araştırma yaptıysam hep bir eksik bilgi buluyordum. Güncelliğini yitirmiş bilgilerden sıkılmıştım. Ta ki bu geceye kadar. Ben o kadar şaşkınım ki şuanda hala siteyi inceliyorum. Neden bu tarz bir siteyi daha önce görmemiştim? İlginç doğrusu değil mi? Acaba bu konu hakkında nasıl bir makale yayınlanabilirdi de ziyaretçi çekebilirdi? Bu soruların cevaplarını makalenin ilerleyen bölümlerinde vereceğim. O halde fazla konuyu dağıtmadan okumaya devam.

Köpek


  Bir hayvan sever olarak bilgilendirilmemi bu blog sayesinde karşılıyorum. Özgün ve kaliteli olduğu kadar da kullanıcı bazlı bir sitedir. Önemli olanda budur zaten ziyaretçi bazlı web sitesi.  Ziyaretçinin eksikliklerini düşünerek hazırlanmış olmasıyla birlikte büyük bir ekibi olması beni cezbetti. Bütün makaleler uzman veterinerler tarafından hazırlanıp kullanıcıya sunuluyor.

Bir Pet Blogundan Beklentileriniz Ne Olurdu?

  Bir webmaster olarak beklentilerim;

• Güvenli Ticaret
• Sade tema
• Sürekli Güncellenen Bilgiler
• Köklü Bir Geçmiş
• Uzman Ekip

  Günümüzde her ne kadar güvenli ticaretin son demlerini yaşıyor olsak bile hala mükemmel güven derecesinde ürün satılan yerler mevcut. Arkadaşlar blogun pet shop petbesinleri.com sitesine ait olduğunu yeni fark ettim.

  Bir köpek sahibi olarak mama konusunda biraz sıkıntılıydık. Ama köpek mamasi blogunda istediğim bilgiler mevcut. Bu arada bu blog kedileri olan hayvan severleri de düşündü ve kedi mamasi bölümünü de sizler için açtı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sponsor

Ad

E-posta *

Mesaj *

Text Widget

Labels

Channels

Category 3

Güncel Teknoloji Blogu..

Labels

Sponsors

Post of the week

Find us on facebook

Son Yorumlar

https://www.facebook.com/seyitshnn

Partners

++Teknoloji Kalemim

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Channels

Labels

Channels

Channels

Popular Posts

Blog Arşivi

Followers

Blog Archive

Postagens populares

Sidebar One

Stats

Category 2

Category 3

Popular Posts

Join the Club