Web: http://www.teknoarsiv.net/

YAKINDA SİZİNLE

Blogger,Blogger Eklenti, Blogger Tema!


Gün

Saat

Dakika

Saniye

E-Bülten Aboneliği

E-Bültenimize Abone Olun Son Yazılar Mail Olarak size gelsin Yazılarımızı Kaçırmayın:

Copyright © Teknoloji Kalemim | Teknoloji Portalı | Türkçeleştirme http://teknolojikalemim.blogspot.com/

2 Eylül 2009 Çarşamba

ISS Oturum Açma Modem Hatası-Sorunu

Evet arkadaşlar bugün paylaşacağım yazı hepimizin bilgisayarında kayıtlı bulunması gereken bir belge niteliğindedir. Kısa bir süre önce sıkça tekrarlanan ve internete bağlanmamı engelleyen bir modem hatası (bence Telekom'dan kaynaklanan) ağ bağlantılarımda ortaya çıktı. Daha önce de bu tür sorun ile karşılaşmış olduğumdan 444 0 375 Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Konuştuğum müşteri temsilcisi sorunu algılayamadı ve hata raporu kaydı tuttu. Bize bu kayıt sonucu telefon ile ulaşıldı ve sonuç : "Modeminiz bozuk, tamir için bir bilgisayarcıya götürün veya yenileyin." oldu. Karşısındaki çetin çeviz olduğunu nereden bilsin :) Tekrardan aradım ve başka bir müşteri temsilcisine durumu anlattım. Kendisi yönergeler ile durumu düzelttirirken ben de bir yandan Screen Shot alıp kalem kağıt ile not tutuyordum.

Şimdi size bu yönergeleri resimli ve yazılı olarak anlatacağım. Hem telefonda bir süre bekleyip rutin işlemler ile uğraşmamış olup, hem de internete bağlanmanızı engelleyen bu sorunu kendi başınıza kısa bir sürede çözeceksiniz.


  1. Explorer sayfası açıp, bağlantı yerine 192.168.1.1 yazıyorsunuz. Aşağıdaki resime benzer bir ekran ile karşılaşmanız gerekiyor...

  2. Çıkan ekranda hiç bir şeyi değiştirmeden ENTER tuşuna basıp sisteme giriyoruz. Eğer ENTER tuşu herhangi bir menü karşınıza çıkarmıyorsa otomatik yazılan buradaki şifreyi silip "1234" yazarak sisteme girmeyi deneyin.

  3. Şidmi soldaki menu'den sırayla yazmış olduğum adımları takip etmeniz gerekmektedir.
    Ağ==>Geniş Alan ağı
    Aşağıdaki resime benzer bir ekranın karşınıza çıkması gerekmektedir.
  4. Ekranınıza çıkan menuden yazmış olduğum yönergeleri kontrol edin:
    Kapsülleme: PPOE
    Çoklama: LLC
    VPI : 8
    VCI : 35
  5. Yapmış olduğunuz değişiklikleri kaydedip sistemden çıkıyorsunuz. Normal olarak internete bağlanabilmeniz gerekmektedir. Eğer hala sorun yaşıyorsanız 444 0 375 numarası ile müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

    ÖNEMLİ NOT:
    Bu yönergeleri ZyXEL marka modemimde denemiş olup ISS oturumu açma hatası veren ağ bağlantı sorunumu sorunsuz bir şekilde çözdüm. O yüzden yapmış olduğunuz hatalarda http://teknoogle.blogsspot.com sorumluluk almaz
Buradan bu bilgi ve açıklamaları PDF formatında indirebilirsiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sponsor

Ad

E-posta *

Mesaj *

Text Widget

Labels

Channels

Category 3

Güncel Teknoloji Blogu..

Labels

Sponsors

Post of the week

Find us on facebook

Son Yorumlar

https://www.facebook.com/seyitshnn

Partners

++Teknoloji Kalemim

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Channels

Labels

Channels

Channels

Popular Posts

Blog Arşivi

Followers

Blog Archive

Postagens populares

Sidebar One

Stats

Category 2

Category 3

Popular Posts

Join the Club