DirectX'in son sürümü 11.2, oyunculara işte bu yenilikleri sunuyor!
DirectX 11.2, sadece yeni oyunları değil, varolan oyunları da kapsayan yeniliklerin çoğundan faydalanabilmek için yeni bir grafik kartına ihtiyacınız var.
Microsoft, daha fazla hız için DirectX 11.2'de birçok ince ayar yapmış bulunuyor. Shader linking adı verilen bir işlev, shader'ların sadece run-time sırasında ön-derlenmesini ve bağlanmasını sağlıyor.
Bir başka yenilik ise oyunlara bir tür sanal bellek sağlayan "tiled resources". Bu sayede sistem belleğinden daha fazla belleğe ihtiyaç duyan oyunlar geliştirmek mümkün hale geliyor. Yüksek çözünürlüklü dokular, sadece gerektiğinde yükleniyor. "Trim API" adındaki bu yeni işlev, grafik kartının belleğindeki gereksiz bölümleri boşaltmaya izin veriyor.
Bir başka yenilik ise oyunlara bir tür sanal bellek sağlayan "tiled resources". Bu sayede sistem belleğinden daha fazla belleğe ihtiyaç duyan oyunlar geliştirmek mümkün hale geliyor. Yüksek çözünürlüklü dokular, sadece gerektiğinde yükleniyor. "Trim API" adındaki bu yeni işlev, grafik kartının belleğindeki gereksiz bölümleri boşaltmaya izin veriyor.
DirectX'in yeni sürümü çoklu overlay'leri üst üste getirmekte yardımcı olabiliyor. Bu sayede farlı çözünürlükteki bir 2D menü, 3 boyutlu görüntünün üzerine yerleştirilebiliyor.
DirectX 11.2'yi deneyebilmek için ona uyumlu grafik kartı sürücülerini yüklemiş olmanız gerekiyor.
İlgili Aramalar:DirectX 11.2,DirectX'in son sürümü 11.2DirectX 11.2'yi deneyebilmek için ona uyumlu grafik kartı sürücülerini yüklemiş olmanız gerekiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder