Yapılan araştırma ilginç bir NOKIA gerçeğini gün yüzüne çıkardı.
Nokia önemli bir tüketici grubunu; gençleri kaybetmeye başladı.
Cep telefonu teknolojisi geliştikçe üretilen modellerdeki fonksiyonlar, özellikler de artıyor. Bir zamanların “kullanımı kolay olsun” cep telefonu tabiri, yerini istenilen birtakım özelliklere bıraktı. Menu kullanımındaki rahatlığı ile bilinen Nokia modelleri artık tercih edilmiyor. Çünkü artık kullanım değil fonksiyon ve özellikler ön planda tutuluyor cep telefonu tercihlerinde. Özellikler gençler için…
30 ülkede yaşları 13 ve 16 arasında değişen tam 112 bin genç arasında yapılan bir araştırmaya göre Nokia bu çizginin işlevsellik tarafına biraz fazla kaymış durumda. Araştırma bu tüketici grubunun %29'unun Nokia tercih ettiğini fakat şu anda bu oranın %21'lere düştüğünü gösterdi. Genç tüketiciler Nokia yerine daha "fiyakalı" ve daha ucuz olan LG Cookie gibi telefonlara yönelmeye başladılar. Araştırmayı yapan GC Research firmasının analizine göre eğer Nokia var olan çizgisinde devam edecek olursa, gençler arasındaki payını hızla kaybetmeye devam edecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder