Web: http://www.teknoarsiv.net/

YAKINDA SİZİNLE

Blogger,Blogger Eklenti, Blogger Tema!


Gün

Saat

Dakika

Saniye

E-Bülten Aboneliği

E-Bültenimize Abone Olun Son Yazılar Mail Olarak size gelsin Yazılarımızı Kaçırmayın:

Copyright © Teknoloji Kalemim | Teknoloji Portalı | Türkçeleştirme http://teknolojikalemim.blogspot.com/

6 Haziran 2009 Cumartesi

Teknoloji güvensem mi? güvenmesem mi?

Teknoloji’ye güvenilebilir mi?

Ta ki bahar şenliklerine kadar teknolojinin doğru kullanıldığı takdirde güvenilir olduğunu düşünürdüm. Şimdi kararsızım.

8. OMU Bahar Şenlikleri’nde tüm OMÜ Öğrenci kulüpleri gibi biz de stant açtık ve standımızda Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor, Bilgisayar Bilmeyen Kalmayacak ve Live@EDU programının tanıtımını yapmaya çalıştık.

8. OMU Bahar Şenlikleri Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü Standı

Öğrencilere …@oposta.omu.edu.tr uzantılı mail adreslerini nasıl alacaklarını anlattık. Ama öğrencilerin bir kısmı hesapları kulübün açtığını ve onları yanıltmaya çalıştığımızı düşündü. Ben neden böyle birşeye ihtiyaç duyayım ki! Düşünsenize tüm okula böyle hesaplar açıyorum. Kullanıcı adınız isim.soyisim@oposta.omu.edu.tr, Şifreniz okul numaranız, http://www.hotmail.com dan giriş yapın diyorum. Kişi olarak neden böyle birşeye ihtiyaç duyayım ki?

İşte burası kopma noktam oldu. Şimdi kararsızım. Ben interneti doğru kullandığımı düşünüyorum ama yanlış kullanan insanlar yüzünden biz de yanlış anlaşılıyoruz. Bunu insanlara nasıl aktaracağım? Bildiklerim, doğrularım kafamı karıştırdı açıkçası. Dijital göçmenler, beni yani dijital yerliyi bir yanıltıcı olarak görürse, biz bu güzelim teknoloji nasıl geliştirir ve kullanımını yaygınlaştırırız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sponsor

Ad

E-posta *

Mesaj *

Text Widget

Labels

Channels

Category 3

Güncel Teknoloji Blogu..

Labels

Sponsors

Post of the week

Find us on facebook

Son Yorumlar

https://www.facebook.com/seyitshnn

Partners

++Teknoloji Kalemim

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Channels

Labels

Channels

Channels

Popular Posts

Blog Arşivi

Followers

Blog Archive

Postagens populares

Sidebar One

Stats

Category 2

Category 3

Popular Posts

Join the Club